Sta jij ook vaak achterin een pad wanneer een wijziging van een bestelling wordt doorgevoerd? Of is jouw productie al in volle gang wanneer je een gemiste oproep ziet over een ophoging van de huidige bestelling? Vervelend… weer de wijziging over het hoofd gezien omdat je het mailtje of belletje van de handelaar hebt gemist. Je zit immers niet de hele dag achter de computer om wijzigingen in de gaten te houden. Niet heel erg handig...
Om meer controle en overzicht te krijgen over verschillende gebeurtenissen in GreenXchange, die normaal gesproken allemaal telefonisch of via mail werden gecommuniceerd, hebben we push-notificaties (voor Android gebruikers) ontwikkeld die de gebruiker bij bepaalde acties kan instellen. Hierdoor krijg jij als teler direct een melding in jouw scherm, zonder dat er steeds heen en weer gebeld hoeft te worden tussen jou en de GreenCommerce gebruiker (verkooporganisatie). Denk hierbij aan bestellingen die overdag worden gedaan of een wijziging van een bestaande bestelling. Zo kunnen handelaar en teler rustig door met hun werk, wetende dat de juiste informatie altijd bij de juiste persoon terecht komt, op het juiste moment.
Via de button hieronder kun je stap voor stap jouw apparaat koppelen voor notificaties: